Κριτική Επιτροπή

Η πρώτη 10άδα κορυφαίων κριτών έκλεισε.
Η 2η “ψήνεται”, μείνετε συντονισμένοι για να τους γνωρίσετε όλους!
Προεδροσ κριτικησ επιτροπησ

Εμμανουήλ Κυριακίδης

Jury President Caterer’s Supplier Awards 2024
Director of Food & Beverage, InterContinental Bahrain

Μέλη Κριτικής Επιτροπής

tzitzirikas

Ρήγας Τζιτζιρίκας

F&B Procurement Manager Sani Resort/Ikos Resorts
xaralampidis

Νίκος Χαραλαμπίδης

F&B Manager Makedonia Palace Hotel
xatzipetros

Δημήτρης Ι. Χατζηπέτρος

Assistant F&B Manager Grand Resort Lagonissi
markoutsa

Φωτεινή Μαρκουτσά Δαμαλά

F&B Manager Le Monde
oikonomou

Αλέξιος Οικονόμου

VP Hotel Operations and Passenger Services, Optimum Shipmanagement Services
zikopoulos

Ευστράτιος Ζηκόπουλος (Cand, PhD, MSc)

F&B & International Hospitality Advisor Accredited Lecturer @ Derby University, UK
mixalaiou

Χριστίνα Μιχαλαίου

F&B Manager Numo Hotels & Resorts
xatzopoulos

Γιώργος Χατζόπουλος

Operations Executive Chef Aldemar
stamatopoulos

Hλίας Σταματόπουλος

F&B Manager & Assistant GM Electra

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των UX | CX Awards 2023

“Η προβολή των καλών πρακτικών στο UX και CX δείχνει το πόσο ο κλάδος εξελίσσεται και ανταποκρίνεται δημιουργικά στις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των πελατών μας, σε μια εποχή μάλιστα που η τεχνολογία και το ΑΙ δημιουργούν συνεχώς νέες πραγματικότητες. Τα UX | CX Awards δημιουργούν ένα κοινό τόπο συζήτησης για τις τάσεις που έρχονται, για το πού είμαστε ως αγορά αλλά κυρίως το πού μπορούμε να φτάσουμε, αξιοποιώντας ταλέντα και εργαλεία.”

Σωτήρης Αλεξόπουλος, Senior Manager, Deloitte Digital
“Αναγνωρίζοντας μέσω των UX/CX Awards τις προσπάθειες και τις πρωτοβουλίες που ξεχωρίζουν στο χώρο του user & customer experience στην Ελλάδα, δεν επιβραβεύουμε απλά την επιτυχία των σχετικών δράσεων. Αναδεικνύουμε τις επιτυχημένες στρατηγικές και τεχνικές που υιοθετούνται από τις διάφορες επιχειρήσεις, ενώ εμπνέουμε και κινητοποιούμε στην κοινότητα του UX/CX ώστε να σηκώνει συνεχώς τον πήχη ψηλότερα. Βοηθάμε στην συνολική βελτίωση νέων και υφιστάμενων ψηφιακών εμπειριών, προσφέροντας οφέλη στις επιχειρήσεις αλλά κυρίως στους τελικούς χρήστες, που απολαμβάνουν ολοένα βελτιούμενες, ευχάριστες και αποτελεσματικές εμπειρίες.”

Χρήστος Βοσνίδης, Product Development Director, Threenitas
“Θα ήθελα να ευχαριστήσω τη Boussias για την τιμητική πρόσκληση στην επιτροπή αξιολόγησης και να τη συγχαρώ για την  πρωτοβουλία των UX/CX awards. Θεωρώ ότι σε αυτόν τον τομέα είναι σημαντικό να αναδείξουμε τις καλές πρακτικές, που θα μας βοηθήσουν να αναβαθμίσουμε την εμπειρία που προσφέρουμε στους πελάτες μας και άρα να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί. Είμαι σίγουρη ότι τα UX/CX Awards  θα αναδείξουν με αντικειμενικά κριτήρια τους νικητές και περιμένω με ανυπομονησία την αξιολόγηση των συμμετοχών των υποψηφίων.”  

Ευτυχία Δανάκου, Communication & CX Marketing Manager, Γρηγόρης
“Είναι τεράστια η αξία της βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη στη σημερινή εποχή, που ο κόσμος του διαδικτύου γίνεται όλο και πιο ώριμός. Ο θεσμός των βραβείων συμβάλλει την ανάδειξη των βέλτιστων πρακτικών δημιουργώντας το κατάλληλο περιβάλλον να αναπτυχθεί ο κλάδος αυτός προς την σωστή κατεύθυνση που είναι η προσωποκεντρικότητα και η εμπειρία του χρήστη.”

Χρήστος Δημακόπουλος, CEO, HappyOnline
“Οι πρακτικές και μεθοδολογίες που αφορούν στη βελτίωση της εμπειρίας χρήστη και εμπειρίας πελάτη είναι θεμελιώδους σημασίας και προσδίδουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στις εταιρείες που τις εφαρμόζουν. Αυτό πλέον τα τελευταία χρόνια γίνεται έντονα αντιληπτό και στην ελληνική αγορά και για αυτό το λόγο πρωτοβουλίες όπως ο θεσμός των βραβείων UX-CX είναι ιδιαίτερα σημαντικές”

Δρ. Παναγιώτης Ζαχαριάς, Founder & lead UX Researcher @theUXProdigy, Co-founder at The Scaffolders.
“Είναι χαρά μου που συμμετέχω για δεύτερη φορά στα UX | CX Awards. Οι ανάγκες στο χώρο του Customer Experience εξελίσσονται ραγδαία και η ελληνική αγορά, προσφέρει πλέον πληθώρα λύσεων στις επιχειρήσεις, ώστε να διαφοροποιηθούν έναντι του ανταγωνισμού. Τα βραβεία αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι για την εξέλιξη του κλάδου, μιας και η ανάδειξη βέλτιστων πρακτικών μας επιτρέπει να ενθαρρύνουμε την καινοτομία και να κατανοήσουμε τα pain points στην εμπειρία των χρηστών. Η δόμηση μιας κουλτούρας αριστείας λειτουργεί ως σημείο αναφοράς για τη βελτίωση της ελληνικής αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών, στο σύνολό της.”

Διονύσης Κατσίμπας, Digital Marketing Director, Sleed
“Στην εποχή που διανύουμε, η εμπειρία πελάτη πρέπει να είναι έντονα συνυφασμένη με την ανάγκη για μεγαλύτερη ενσυναίσθηση και μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση. Ο πελάτης πλέον είναι ο ‘’κυρίαρχος΄΄ στη βιωσιμότητα της οποιασδήποτε επιχείρησης. Επιθυμεί να προσβλέπει στην αξία σε οτιδήποτε αγοράζει & καταναλώνει. Αναζητά μια πιο εξατομικευμένη εξυπηρέτηση που να του δημιουργεί συναισθήματα και τελικά να τον οδηγεί στην πιστότητα (loyalty). Στο πλαίσιο των βραβείων, της εξαιρετικής αυτής πρωτοβουλίας της Boussias, αναδεικνύεται και επιβραβεύεται η καινοτομία & η αποτελεσματικότητα των έργων & των τεχνολογιών. Παρέχονται νέες προοπτικές & νέα πρότυπα στην εμπειρία του πελάτη.”

Μαρίζα Λαγού, Customer Experience Supervisor, Estee Lauder Companies
“Στην post-COVID19 εποχή, το τρίπτυχο της ταχύτητας-ασφάλειας και customer experience είναι η συνδυασμός που αναζητούν περισσότερο από οτιδήποτε άλλο οι καταναλωτές για να επενδύσουν σε ένα brand ή ένα προϊόν. Οι επαγγελματίες UX μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην αύξηση του UX/CX maturity των οργανισμών και των προϊόντων τους, μέσα από την προβολή των βέλτιστων πρακτικών και των νέων προτύπων. Η βράβευση μιας καλής πρακτικής μέσα από έναν έγκυρο θεσμό βραβείων, όπως τα UX / CX Awards, επικυρώνει την αξία της, εμψυχώνοντας τους επαγγελματίες και δίνοντας ισχυρό κίνητρο για καινοτομία. Παράλληλα, προωθεί το ενδιαφέρον του κοινού για τις εξελίξεις του τομέα UX/CX, παρουσιάζοντας τις αναδυόμενες τάσεις και αναβαθμίζοντας τα πρότυπά του.”

Γιώργος Μαρκατάτος, General Manager Digital Commerce & CX Business Unit, SoftOne
“H  συμμετοχή μου στην επιτροπή των UX/CX Awards στο πλαίσιο μιας καταξιωμένης ήδη διοργάνωσης, με μέλη των οποίων το προφίλ και η σύμπραξη αποτελούν ισχυρά assets για τη διαδικασία και φυσικά με υποψηφιότητες που τόσο ως προς τον αριθμό τους όσο και ως προς το επίπεδο τους προσδίδει προστιθέμενη αξία στη διοργάνωση, με κάνει να αισθάνομαι τον ίδιο ενθουσιασμό που εκτιμώ έχουν όλοι οι υποψήφιοι διαγωνιζόμενοι! Η πρόσκληση κγια τη συμμετοχή μου αυτή επισφραγίζει την πρόθεση και πεποίθηση μου ότι η σύμπραξη ακαδημαϊκής κοινότητας και αγοράς μόνο θετική επίδραση έχει σε όλους, ιδιαίτερα σε αντικείμενα όπως το UX / CX που αν και εξαιρετικά δημοφιλή , αποτελούν δυστυχώς ακόμη για την πλειοψηφία ένα πεδίο με πολλές δυνατότητες βελτίωσης ! – Σας ευχαριστώ για τη δυνατότητα συμβολής μου σε ένα αντικείμενο με εξαιρετική σημασία και προοπτικές -  κάθε επιτυχία σε όλους τους διαγωνιζόμενους!” 

Ειρήνη Ρηγοπούλου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Τμήμα Μηχανικών Σχεδίασης Προϊόντων και Συστημάτων, Πανεπιστήμιο Αιγαίου 
“Η ανάπτυξη του Marketing και η αναγνώριση και διαχείριση της πολυπλοκότητας της καταναλωτικής συμπεριφοράς δεν βασίζεται σε μια   «απαγωγική» διάσταση, στη διαμόρφωση δηλαδή νομοτελειακών κανόνων. Αντίθετα βασίζεται στην «επαγωγή», στην παρατήρηση, συστηματοποίηση και ανάδειξη καλών (αποτελεσματικών) πρακτικών. Το ΕΙΕΠ βραβεύοντας τέτοιες πρακτικές  συμβάλλει στην ενίσχυση αυτής της διαδικασίας και τη διάχυση της γνώσης αυτών των πρακτικών στην επιχειρηματική κοινότητα.”

Κωνσταντίνος Σιγαλός, Μέλος Δ.Σ. ΕΙΕΠ, CEO, Global Link
“Οι καλές πρακτικές και οι πρωτοβουλίες στον χώρο του user experience και customer experience είναι σημαντικές γιατί βελτιώνουν την αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών και των προϊόντων ή υπηρεσιών, αυξάνουν την ικανοποίηση και την πιστότητα των πελατών και δημιουργούν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Ο θεσμός των βραβείων συμβάλει στην περαιτέρω ανάπτυξη του χώρου, καθώς αναγνωρίζει και επιβραβεύει τις καλύτερες πρακτικές και ενθαρρύνει τη διάδοση και τη μίμησή τους.”

Ισίδωρος Σιδερίδης, CEO, Pobuca
“Ο θεσμός των Customer Experience και User Experience AWARDS αναδεικνύει σταθερά καινοτόμες πρωτοβουλίες και βέλτιστες πρακτικές που προάγουν την αξία της εξυπηρέτησης στον τόπο μας. Μέσω των βραβείων η Eλλάδα, ένας κατεξοχήν τόπος εξυπηρέτησης και φιλοξενίας, ενισχύεται, προβάλλεται και συμβάλλει στην ενδυνάμωση της Πελατοκεντρικής φιλοσοφίας των Επιχειρήσεων.”

Μιχάλης Τασόγλου, Key Accounts Operations Senior Manager, Cosmote e-value