Κριτική Επιτροπή

Προεδρος Επιτροπης Αξιολογησης

Εμμανουήλ Κυριακίδης

Director of Food & Beverage, InterContinental Bahrain
Αντιπροεδρος Επιτροπης Αξιολογησης

Νεκτάριος Ντάλλας

Mixaholic Gastronaut, COO S-One Hospitality

Μέλη Κριτικής Επιτροπής

tzitzirikas

Ρήγας Τζιτζιρίκας

F&B Procurement Manager,
Sani Resort/Ikos Resorts
xaralampidis

Νίκος Χαραλαμπίδης

F&B Manager,
Makedonia Palace Hotel
xatzipetros

Δημήτρης Ι. Χατζηπέτρος

Assistant F&B Manager,
Grand Resort Lagonissi
markoutsa

Φωτεινή Μαρκουτσά Δαμαλά

F&B Manager, Le Monde
oikonomou

Αλέξιος Οικονόμου

VP Hotel Operations and Passenger Services, Optimum Shipmanagement Services
zikopoulos

Ευστράτιος Ζηκόπουλος (Cand, PhD, MSc)

F&B & International Hospitality Advisor Accredited Lecturer
@ Derby University, UK
mixalaiou

Χριστίνα Μιχαλαίου

F&B Manager,
Numo Hotels & Resorts
xatzopoulos

Γιώργος Χατζόπουλος

Operations Executive Chef, Aldemar
stamatopoulos

Hλίας Σταματόπουλος

F&B Manager & Assistant,
GM Electra
stamoudis

Δημήτρης Σταμούδης

Head Chef, S-One Hospitality
atzemian

Κωνσταντίνος Ατζεμιάν

Chief Operating Officer, Aeternal
gioldasis

Κώστας Γιολδάσης

F&B Manager,
Helea Lifestyle Beach Resort
bakodhmos

Θωμάς Μπακοδήμος

Ειδικός Εφαρμογών Διαιτητικής, Σισμανόγλειο Νοσοκομείο

Δηλώσεις Κριτικής Επιτροπής των Caterer’s Supplier Awards 2024

Ποια αξία πιστεύετε ότι μπορεί να προσφέρει η διάκριση σε μία επιχείρηση τροφίμων & ποτών από μία επιτροπή
εξειδικευμένων στελεχών στον τομέα του
hospitality;  
“Η διάκριση από μια επιτροπή εξειδικευμένων στελεχών, μπορεί να προσφέρει σημαντική αξία σε μια επιχείρηση ενισχύοντας την φήμη και την εμπιστοσύνη της επιχείρησης δίνοντας κύρος αλλά και αξιοπιστία, ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των πελατών προς αυτήν έναντι των ανταγωνιστών. Μια τέτοια πιστοποίηση μπορεί να αύξηση τις πωλήσεις της επιχείρησης προσελκύοντας νέους πελάτες και να δέσει με κάποιο τρόπο τους πελάτες που διατηρεί λόγω της αναγνωσιμότητας Σαφώς και θα βελτιώσει την λειτουργία της επιχείρησης τονώνοντας το ηθικό του προσωπικού δημιουργώντας μια αίσθηση ικανοποίησης και υπερηφάνειας, θα έλεγα , για την εργασία τους. Μια τέτοια διάκριση θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και σαν ένα εργαλείο για μάρκετινγκ και διαφήμιση δίνοντας πλεονεκτήματα στην επιχείρηση, αναγνώρισης καθώς και ευκαιρίες δικτύωσης με συνεργάτες του χώρου. Εν κατακλείδι μια τέτοια διάκριση μπορεί να προσφέρει πολλά οφέλη σε μια επιχείρηση και εσωτερικά σαν λειτουργία αλλά και σε επίπεδο αγοράς πιστεύω.”

Γιώργος Χατζόπουλος, Operations Executive Chef, Aldemar
“Η διάκριση από μια επιτροπή εξειδικευμένων στελεχών στον τομέα του hospitality προσφέρει ανεκτίμητη αξία, καθώς επιβεβαιώνει την ποιότητα και την καινοτομία της επιχείρησης. Ενισχύει την αξιοπιστία και την αναγνωσιμότητα, προσδίδοντας ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και προσελκύοντας νέους πελάτες και συνεργάτες.”

Ρήγας Τζιτζιρίκας, F&B Procurement Manager, Sani Resort/Ikos Resorts
Η διάκριση σε μία επιχείρηση τροφίμων & ποτών από μία επιτροπή εξειδικευμένων στελεχών στον τομέα του hospitality μπορεί να προσφέρει σημαντική αξία, η οποία συνοψίζεται σε 5 βασικά σημεία:

1. Αναγνώριση: Η βράβευση από έγκριτους επαγγελματίες του κλάδου ενισχύει την φήμη και την αξιοπιστία της επιχείρησης, προσελκύοντας νέους πελάτες και ενισχύοντας την εμπιστοσύνη των υπαρχόντων.

2. Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Η διάκριση διαφοροποιεί την επιχείρηση από τον ανταγωνισμό, δίνοντάς της ένα μοναδικό πλεονέκτημα στην αγορά.

3. Βελτίωση: Η αξιολόγηση από ειδικούς προσφέρει πολύτιμη κριτική και εποικοδομητικές προτάσεις για την βελτίωση των υπηρεσιών και των προϊόντων.

4. Κίνητρο: Η αναγνώριση της αριστείας παρακινεί το προσωπικό, ενισχύοντας το ηθικό και την αφοσίωση στην εργασία.

5. Δικτύωση: Η συμμετοχή σε διαγωνισμούς και η βράβευση ανοίγουν νέες πόρτες για συνεργασίες και δικτύωση με σημαντικούς παράγοντες του κλάδου.

Συνολικά, η αξιολόγηση από μία επιτροπή ειδικών αποτελεί ένα ισχυρό εργαλείο για την ανάπτυξη και την επιτυχία μίας επιχείρησης τροφίμων & ποτών. Και, μπορεί να προσφέρει σημαντική αξία, όπως αναγνώριση ποιότητας, αύξηση κύρους και ενίσχυση εμπιστοσύνης των πελατών. Τέλος, μπορεί να λειτουργήσει ως ισχυρό εργαλείο μάρκετινγκ, προσελκύοντας νέους πελάτες και ενισχύοντας την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης στην αγορά.”

Ευστράτιος Ζηκόπουλος (Cand, PhD, MSc), F&B & International Hospitality Advisor Accredited Lecturer @ Derby University, UK